Levésődések, avagy hová írjam?

Levésődések, avagy hová írjam?

Hová rakjam a kezem...?

2017. március 05. - Sanzistift

Jópár éve történt, hogy lefekvéskor nem tudtam hová rakni a kezem, ami alul van, sehogy se volt jó.

Hülyeség, gondoltam, hát tegnap hogy feküdtem?
Feküdtem a sötétben, nyitott szemekkel, és elfogott a rémület, hogy nem tudok visszaemlékezni, tegnap miért nem volt útban a kezem.


Ez azóta minden este eszembe jut.
Nagyjából akkor változott meg a kapcsolatunk is, vagy akkor kezdődhetett. Akkoriban olvastam egy csomó ezo irodalmat (azóta nem tudok lejönni róla :) ), és kezdtem el megint próbálgatni a reikit.


Mint aki felriadt valamiből.


Érdekes, de semmi más nem esett ki, csak az, hogy hol volt nekem a kezem éjjelente ennyi évig, és miért nem volt útban, illetve miért foglalkoztat ez most engem?
Ez délután villant be, gondoltam, levésem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sanzistift.blog.hu/api/trackback/id/tr8112315991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása